För jag har tagit studenten för jag har tagit studenten fy fan vad jag är BÄST!

Ojoj, inte haft tid med nå bloggande för de har vart fullt upp eftersom att igår tog ingen mindre en lilla Caroline STUDENTEN!!!! Går inte beskriva känsla, stå och vänta på utspinge, stå på flaket o skrika o möta Jessica o släkten och få en amssa söta djur och alkohol runt halsen! Ååå så tokigt så de finns inte. Hade jag kunnat hade jag gjort om denna dag tusengånger om! Men tyvärr går det ej men den kommer aldrig glömmas.
Firade hemma här med släkten + Jessica och Simon. Dom hade pyntat jätte fint o vi åt goda smörgåstårtor och en massa massa fika. Fick även en massa massa pengar o sedan smycken, presentkort o liknande. Riktigt nöjd i alla fall. Sedan vid 6 tiden åkte jag hem till Markus o hade förfrest där med klassen, vidare med Emelie Therese o Lisa till qwarn där vi alla möttes och gick in. Ååå vill bara tillbaka!!! Emma kom även dit tillsammans med Nish och gjorde min dag ännu bättre så alla härliga människor som redan fanns där! Bästaste dag i hela livet kort sagt!!!!!!

(idag)
Vakna upp vid ett o var hel slut men åkte ner bakis o skabbig till stan o käka o umgicks med Emma, Jonke och Dennis o fynda en grymt snygg adidas tröja! Sedan kom man hem vid sex o ska ta en powernap, sedan kommer troligen emma hit o så blire o fira med mina tjejjor som missa qwarn igår!













Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0