Underbart

Vakna upp vid halv elva så då blev de dags att lägga sig och sova vidare ute på en madrass eftersom vädret fortsätter vara gudomligt! Sedan när man var lite piggare blev de dags för frulle som självklarts avnjöts ute, precis som glass med jordgubbar och lunchen gjorde! Uuuuunderbart..

På eftermiddan kom lite folk hit o vid ca halv 5 tiden for jag iväg o storhandla på citygross o fick ett nytt ragg haha^^ En kille jag fråga efter majonäs gick en lång bit med mig tills han "lämna över" mig till en annan kille som visade och då stod de rätt framför ögonen på mig nästan. Lite blygt tog jag ner den och gick vidare o hade blickar i ryggen kände jag haha...
Aja, hem o chilla och ska väl snart grilla hamburgare o njuta vidare. Upp 5 imorn så missar både nattbad o fest.. Jaja, pengar rullar in i alla fall! Puss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0