Fulltös halvt medvetslös

Blev en riktigt trevlig klassfest fast alldeles för mkt alkohol som gjorde så jag kräkts första gången på fyllan.... Skulle inte ha druckit o absolut inte så snabbt men gjort är gjort... Så tjejligan drog hem vid halv ett vingliga och illamående så kom Simon o hämta upp mig och så slagga vi hos han. Usch var helt lost så han var så söt som tog hand om  mig så, sedan så vakna vi vid 3tiden idag.. Låg i sängen och moffa godis till halv 5 sedan  blev de bakispizza. Sedan blev de chillidill o bus, lärt mig en massa fula grimarser haha. Sedan kom mammsen o pappsen o hämta mig vid 8a tiden o nu är man yper dypertrött, chilldilla ner i sängen o kika film all kväll long! pusss

(fulla o glada tjejjor på promenix i natten)


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0