Sommaren är tillbaka!

Äntligen känns det som att sommaren är tillbaka och det har "firats med att avnjuta varje stund ute i solen förutom den lilla rundan till Kolbäck för att köpa "sommarlovs busskort" så jag slipper betala varje gång på bussen. lär nog tjäna på det i längden även om jag har bil men nu kan jag åka både till eskilstuna, västerås, köping och ända till örebro! Bara 500 kr fattigare nu, eller 250eftersom mamma betalade hälften men jag minns så mycket buss jag åkte förra året så det är värt detta. Men men nog om det, har som sagt bara vart ute hela dagen, umgåtts lite och tagit det lugnt. Lite ont i huve men det går nog snart över. Ska in och äta min musiga chickenhamburgare med alldeles förmycket dressing sedan blire nog bara o chilla ner. Lagom seg egter en heldag ute i solen

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0