Svensk sommar!<3

Ojojoj sicken tokig fredag, för mycket alkohol, nattbad o massa dans! hade riktigt kul i alla fall o träffa en massa nya trevliga människor både uppe oss Jonte på förfesten o sedan ute på Sjökrogen.
Idag vakna man rätt så tidigt segt nog för det var så varmt. Fixade toast o la mig i solen, spillde vatten över min laptop så den paja! ettag sen fiixade mäster carro den igen genom att ställa den upp och ner i solen sedan blåsa med hårfön! Blev så olycklig när jag trodde den var trasig så visste inte vart jag skulle ta vägen. La in allt de viktiga på externa hårddisken i alla fall!
Tok en promenix i solskene som sedan blev till åska och en massa regn, dränkt katt! vad säger man, Svensksommar!<3
Blev in o gosa ner sig i mjukisbrallor och moffa ben&jerrys med grädde o kolasås till!
Nu kommer strax min lilla kååååmpiz Simon (vi är bara vänner för er som trott annat) hit o umgås en stund sedan äre klassfest som gäller!









Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0