Taggar iväg till Jobbet jaoho

Medans alla andra ska ut o steka som tokar idag eftersom de troligen ska regna imorn så ska jag gå och knega från 6-2, på morgonen! Så upp tio över 5 vilket är för tidigt tydligen eftersom jag hinner skriva här.. O på ca 3 timmars sömn, känns inte alls bra ed tanke på att jag ska vara nere på stan hela dagen/kvällen. Dock ska de bli yper skoj, när jag slutat ska jag möta Jessica så blir de lite shopping sedan Cityfestivalen en stund med en massa skoj folk. Så det är bara bita ihop och tagga till, cityfestivalen är bara en gång varje år och jag lär bli så övertrött att jag blir pigg får jag hoppas på. Så får jag även tänka, lite nya pengar även denna månad som kommer med:)

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0