Längtan är stooor!

Tröttare än tröttast blir till en övertrött tjej som idag suttit en hel förmidda framför facebook i skolan. Kändes verkligen värt när jag egentligen kunnat sova några extra timmar... Men fick i alla fall en massa hjälp av Ronja att göra Cd omslaget så det är i alla fall fixat nu! Wiiiho på de, sedan vare lunch o natur som de bara blev en massa flams o skratt på och försök till att somna. Hahaaa mina tjejjor i klassen är toppen!!!
Hem med 2 bussen, fika med mammsen sedan glida iväg till hallsta o handla lite sedan hem o baka Toscakaka som man nu väntar på i ugenen. Bara 4,23 min kvar haha!
Sedan när den är färdig blire o fota till matbloggen troligen, käka hemmagjord pizza sedan kika tv all kväll lång. Pusss

Btw så fick jag ÄNTLIGEN hem mina studentkläder!!! Underbart, diock var mjukisarna små-.- men funkar att ha bara att de sitter jääävligt tajt o är precis på gränsen till korta. Aja, de är snygga i alla fall! så kom min matchande tröja o en lång ljusgrå, äääälskart o nu är längtan stor!!!



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0