Lite, bara lite fel...

Så vare söndag och sista dagen på lovet... Skjut mig!!!
Orkar inte börja, inge pepp alls utan vill bara fortsätta leva som man gjort i snart en månad med knappt skola och bara umgåtts med vänner! Så de ska va men men, tar studenten snart. Inte ens 100 dagar kvar nu, wiiihoo!!!
Haha aja, ska sluta gnälla och berätta lite snabbt om gårdagen hos Anna som var riktigt lyckad o så utgång på Pitchers o Slisk.
Börja med att jag åkte dit med syrran o puffen till 7 och möttes av gamla godingarna och så några nya ansikten och dem visa sig också vara riktigt roliga! Blev tacos o massa skoj och drack mig nästan full på bålen trots att jag inte skulle dricka nå alkohol hade jag tänkt för jag visset att jag skulle köra idag... men men, lugna ner mig sen och drack ingenting mer när vi var ute.
Blev först o raca till bussen så man fick sin kvällsmotion och sedan en sväng till pitchers o efter de vidare o parta på slisk! Riktigt kul kväll o fula 22åringar som börja ragga och Jacob (lr vad han nu hette) fick en riktigt schysst diss
jag - Jag ska snart åka så jag måste gå till tjejjorna
Jacob - Var jag så tråkig?
Jag, står tyst och då tittar han konstigt på mig sedan upprepar är jag tråkig?
jag- Nej nej men jag måste gå.
Och så gick jag ca 3 meter till tjejjorna och stod där. Hahaa va dumt de kändes men men.





(lite bilds från igår)
Idag mår jag inte så vidare. Haft grymt ont i halsen o huvet hänger inte riktigt med men kanske är för jag haft lite feber och förlite sovande och chillande?
Men men, tagit de lungt på förmiddan och bara sovit och promenixat en liten sväng för idag har vädret vart riktigt bra!!
Sedan på eftermiddan blev de att åka till eriksslund och handla och kika på Tati och kom hem med en ny snygg svartglittrigstickad koffta.
Nu är man trött o seg och ska kika Gullivers resor sedan laga lasagne och tacos. Pusssss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0