Ny vecka, ny tag

Ny vecka
Nya tag och en stendöd tjej!!

Kämpade mig iväg till skolan, bussen var över 10 min försenad så man stod ute o frös och höll sedan på att missa hallsta bussen. Så ingen vidare start, men skolan var i alla fal kul så de var bra de och så sluta jag vid kvart över 12 så de var underbart! Gick ner till samhället o solen och köpte winerbrödssemla på håkansdöttrar och sedan massa godis på Coop. De behövs verkligen när man känner sig som en seg zombie... Men men, ska moffa i mig min gegantiska semla och ta en kopp varm oboy sedan chillidilla en stund. Bråka lite med skrollan om orken finns,  glida iväg o träffa Linda i eftermidda och även föröska hinna med en vända till Eve. Pussss
Och en megagladtjej får in lön på kontot imorn! 4075 ba pang in så de ska firas med Emma pemma på Ben&Jerry´s imorn!



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0