Shoppoholich!

Ojojojoj nu har det bränts på mitt konto o de känns inte så vidare när man kikar på kontolappen...
Igår och idag, Tunnika, kortamjukisshorts, ROSAadidaströja, tygskor o jeansleggins så ätit ute 3 gånger också, på två dagar... Carro carro! Men men, är i alla fall nöjd med allting o nu saknas bara ett ljusbrunt flätatskärp sedan får jag vara nöjd ettag, o så självkalrt onepice som kommer om nån vecka lr så!
Hehe men men nog om det, gårdagen med linda var toppen o dagen idga har hittills varit perfa!
Basket i skolan bara som faktiskt gick bra, sola, käka ben&jerrys o umgåtts med Emma hela dagen o träffa även på Krull o Vigge o "bananen" när vi körde Donkenmode. Haha, nu när man är hemma så blire o testa kläder för nu är de massor som är försmått!! Äääntligen, dock tråkigt o slänga men Carro är glad!
Efter de, får jag se vad tiden är men ska i alla fall stekapannkizar o kika simpson o familyguy om ja hinner o så försöka plugga.






Toppen Tisdag i alla fall!

O så ett fint tisdags citat från pappsen sådär, DIGGAR MIN FAR HAHA
" Ända mot Ända kan inget hända, men vänder man på steken börjar leken"

Kommentarer
Postat av: dajana

http://dajanaramic.blogg.se/2011/march/dagens-blogg.html#comment



vill du vara med och delta i dagens blogg, anmäl dig hos mig. :)

2011-03-29 @ 20:11:14
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0