Stor handling med Empsan

Sjuk sjuk sjuk, och de suger! och de som siger ännu mera är att jag inte kan vara lugn och still... Legat i sängen på förmiddan, dock blev jag väckt elva av Emma och gcik upp och frulla sedan skulle man sova vidare med då ringde Nicke iställe så gav upp och gick upp och baka bullar istället som jag lova pappa. Efter de så blev de o kika på Shrek den tredje, luncha vid 3 tiden sedan ringd ejag Emma och åkte och hämta upp henne på Råby Centrum. Iväg till mediamarket och kika tele sedan stor handla och shaize vilken storhandling de blev på Willys, race med kundvagn och ett väldigt tjatande om "mitt i veckan" Hahaaa. Aldrig haft så skoj när man handlat så de är nu ett måste att ha Emma med sig! När vi var klara blev de att släppa av henne och ratta hem och nu så är man dödare än dödast... usch usch, ner i sängen o sova en stund sedan laga chickenhamburgare så blir de tvn hela kvällen o dricka en massa god youghurt som en tant i affärn "lura" på mig efter några smakprover. Äppel vanilj och kanel, uuuunderbart!

Och så pimpa vi även mammsens fina bil också!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0