Why why why

Lagom slut och seg tjej idag och inte vet jag varför heller. Bara otroligt trött... Usch, aja.. Kämpa på till skolan. Hade sovmorgon till halv 1 o ändå måste man gå ut ca 10-15 min över elva och så vänta i skolan 45 min. Kuuuul!! men men, Hade sällskap med Madde hela tiden så de var bra de så hade vi psykologi i 1½ timme sedan religonsprov och det gick nog okej. Ett G borde det bli i alla fall. Sedan kom mammsen o hämta mig o så blev de fika sedan somna jag faktiskt till och sov en stund. Kika lite simpson  o family guy sedan blev de o mums ai sig hemmagjord pizza o nu ska pringles röret ätas upp sen äre väl dags o krypa till sängs. HATAR O SOVA ENSAM! Bara Misse som ska ligga på ryggen o de är då inte skönt så kan gärna byta ut min nuvarande sovkompis!
(söt är han ju också!)

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0