You make me smile

Så har man överlevt den värsta skoldagen på riktigt länge... Stendöd, huvudvärk o äckligt jobbiga tankar som snurrar runt och inte vill flyga ur skallen. KÄnns bajs! Men men, kämpa igen hela dagen för vi sluta tolv, hem o käka o slocka en stund sedan for jag iväg och hämta Emma o Danne, åkte till VL o hämta mitt busskort som någon vart så snäll o lämnat in! Sedan iväg till Irsta o träffa Wigge o Krull o lämna dannes data sedan dunka jag o Emma vidare till Dialect o lämna in min älskade tele.. Får hoppas den går o laga!
Aja de blev en yperskoj runda i alla fall så humöret är bättre o nu är man hemma o ska snart laga hemmagjordpizza sedan ha myskväll med mina älskade päron! Pussss
(o puss på min sötaste Emma!)


Mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0