Fast & Furious 5

Blev faktiskt en riktigt kul fredag, en liten stund på löga o de kom en hel del trevligt folk. En sväng till stan där man hamna på en parkbänk o träffa på Degen o hans vän. Sedan for jag, empson o Nea hem till Dennis o spela tvspel o umgicks med han, Christoffer o Melvin. Ägde nästan på supermario, nästan... Haha hade Christoffer i mitt lag i alla fall som fick rädda mig ett ex antal gånger hihi.. Sedan for vi hem vid halv två tiden o så sov man som en stock och vakan upp vid tio... Så dagen har vart lång men ändå gått snabbt, på förmiddan tog man sin första cykeltur för detta år, åkte iväg o handla o pappa hade vunnit pengar o 10 procent var mina så lite över 100 kr rikare haha. Sedan har de blivit o umgås med familjen, stekigt ute i solen o nu har man fixa till sig o ska ut o äta o kika Fast & Furious 5 med min underbart snälla vän simon! Var bestämt för vithelg o inte lite sugen på filmen, sägs att den ska va grym så får hoppas påt!



Kommentarer
Postat av: RonjaZorina - Digitala illustrationer

Fyfan vad fin du är. <3



Fint linne/klänning eller vad det är, det passade dig!

2011-05-07 @ 18:02:23
URL: http://ronjazorina.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0