Sommarvädert är tillbaka!

De är aldrig bra o sova till 3 på en söndag för då äre ett helvete att somna sen vilket ger stort reslutat dagenefter... O så blev de för mig, helt stendöd men kämpa på till skolan o hade världens ovärdaste fotolektion, sitta framför fb från kvart i nio till kvart över tio. Kul när man egentligen kunde ha sovit. Men men, sedan vare psykologi o jag och Ronja redovisa om anorexi. Var inte planerat att jag skulle lägga ut mitt förflutna men så fick det bli och det var faktiskt riktigt skönt med tanke på vad folk sagt o vilka blickar jag fått även ifrån vissa i min klass. Vg i psykologi fick jag förresten så de va härligt de o så kom solen fram o stekte på så de blev iväg till stan o steka vidare med linda, handla lite med mamma sedan hem en stund tills simon kom. Tog en promenix till stallet, jag red o hoppa lite på cocis sedan blev de pannkizar o kika the grown ups som är king! En massa skratt o skoj tills 20 i tio då de är dags för han o jobba o jag att gå o duscha o sova. Extremt tröt to missar nu ängsökvällen med klassen, tråk men för seg ;/

Kommentarer
Postat av: RonjaZorina - Digitala illustrationer

Det var bra gjort av dig!



Fick också VG föresten! :D



Fast hon sa att om kursen varit liiiite längre så hade det vart mvg.. lite surt, men.. :)

2011-05-31 @ 01:27:27
URL: http://ronjazorina.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0