Tårtbak på g

Så vare söndag idag då illa nog.... Bion igår var i alla fall toppen o ska ses igen!!! Riktig action o snygga bilar, inte fel nånstans.. Så rekomenderar alla att se:)
Men nog om de, idag har man varit ute o steekt så klart eftersom de är superduper varmt ute, åkt o handlat för de blev tårtbak till min fina vän Jessika som fyller 19 år imorn! Dock blev tårtan fail för sprittsen gick så klart sönder så ångrar mig att jag föröskte mig på skrivandet men annars verka tårtan bli riktigt god o bra! Får bara hoppas hon o alla som ska äta av den kommer tycka de med. Hmm de åter står att se. Nu ska jag i alla fall försöka skriva svenskatal sedan blire iväg o ta en härlig subwaymacka med Simon! Caiiio!!!



Kommentarer
Postat av: jbjb

grymt jävla fin hehe :) bli frisk snart ;) !

2011-05-15 @ 15:35:41
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0