Vad gör det om hundra år?

Åå shaize shaize shaize nu tänker jag bli nykterist! För mycket alkohol i fredags o så igår så man mår illa och känner mig så äcklig i huvet så man vet inte vad. Bara sängen känns bra idag, men bara skylla sig själv men får i alla fall pizza strax som jag tänker tvinga i mig för aknsek äre brist på mat som gör att man också mår dåligt?
Men men, gårdagen blev helt perfa vilket jag inte trodde i början när jag for hem till Linda o var där med hon, carro, andre o emma.. Fixa os so drack lite sedan iväg till nån jonte på Råby där de var sisådär... Tog en snabbis vända till silk iställe o träffa lite vänner sedan vidare till Bjurhovda där festen var i fullgång o toppenfolk! Så en riktigt bra valborg fick jag allt, och idag.. De gör inget att jag inte mår bra alls,ja förtjänar de här och hade extremt kul så vad gör de här om hundra år?!
Börja leta efterstudentklänning o tror faktiskt jag börjar hitta! Vivistyle.se har riktigt söta klänningar så alla som inte har studentklänning, kika där!


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0