You can make it

Så vare mitt i veckan och man har sovmorgon.. Och blir väckt av pappa som ringer i telefonen! ARGGGGH, efter de kund ejag inte somna om så gick upp o värmde på en pizza o satt o sega vid datan. Fixa till mig lite sedan blev de att glida till skolan o göra psykologiprov som jag tror kan ha gått helt okej. Men så kändes förra med o var sämre resultat än jag trodde med G i alla fall. Fick även toppenfika innan utav snälla Bea (lärarn) så man fick en sockerkick vilket behövdes! Blev sedan o redigera radio med RonjaPonja och flumma till allt som alltid så humöret är på topp! Skolka dock från idrotten men hade "glömt" kläderna idag.. Haha, hem o chilla o nu väntar man på Simon som strax kommer och hämtar upp mig så blire iväg o ta en fika :). Pusss



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0