det är jobbigt hur du kan skapa kaos i mitt huvud!

Haft en toppen dag idag med. Börja dock med att mamma skrämde livet ur mig. Hon hade tagit comp och kom hem när jag låg halv vaken i sängen. Blev livrädd och sprang upp och efter de kunde jag inte somna om, kanske lika bra eftersom klockan var tolv... Upp och frulla och fixa sig sedan blev de o ratta in till stan o umgås med Linda och Nadja! Kika kläder och sånt sedan skulle Nadja iväg och Linda hem och jag fika med Rille. Vi gick till Cornettobar och käka paj och satt o snacka i sådär 3 timmar om en massa saker. Trevligt trevligt! Ratta sedan iväg till ica o handla lite smått sen hem och käka o nu ligger jag i gosemode och hoppas på att somna tidigt! Jobb imorn som jag inte alls ser fram emot...

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0