PEPPARKAKSDEG!

ojoj, zombietjejen tog sigupp klockan 5 imorse, stoppa i sig lite frulle sedan blev de ett riktigt dunkadunka i bilen till jobbet. Börja som vanligt med att packa in all reklam i den där långa maskinen som alltid. Fram till frukost, efter de fick jag köra hela Maskinen istället vilket var extremt mycket roligare så gaden bara rann iväg och sista timmen var jag med på Fak mötet eftersom mamma gjort mig medlem i de och A-kassan. Samlar vuxenpoäng för fulla muggar!
Sedan blev de o ratta till willys o handla och kom upp med världens största leende och några pepparkaksdeg packet så var det bara att mumsa på! Dock tycker magen de har varit lite jobbigt så fram tills nu har jag bara legat i sängen och kika tv. Simpson, familyguy och Scrubs rädda min eftermidda!
Men nu äre dags att gå upp och ta en dusch, äta mat sedan blire väl o gosa vidare i sängen för det känns redan som att klockan är mycket! Eller så är det bara en otroligt lång dag?


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0