Så har man invigt Bmb

Ojoj vilken kul kväll de blev igår!
Först lite förfest hos rasmus med musiktävling som jag och Elina var sämst på... Sedan fick vi skjuts ner till stan av de 3 som va nyktra och bowla på Strike, som jag också var sämst på! Men men, kul var de i alla fall och tog bort min sämst stämpel på biljarden. Haha, sedan blev de att sitta o snacka o ha de trevligt tills tolv då vi gick till Bmb, mötte upp Linda och tack vare söta Matilda fixa hon in oss där. Första gången jag var där och måste säga att de är den bästa krogen i västerås! Riktiga toppen människor, king musik och stora dansgolv så dit ska gå´s flera flera gånger!
Sedan blev de hem o decka i sängen och idag sov man till ca 1 tiden. Halsen är fuckad och kroppen är seg men huve är helt okej. kanske var för jag hade en sån underbar dröm och sov riktigt skönt?
Men men, blir att umgås med pappsen allday. Ska duscha nu sedan ska vi ut o glida! Pussss




(så bilds från igår, haha kön till bmb )




Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0