Toppentokigt glad tjej!

Sicken toppen fredag och lördag som nu ännu inte är slut!
Jobbet rulla på igår sedan blev de hem och fika, sova, duscha, äta sen for jag iväg hem till emlie med ems där vi förfesta med hon, linda o Jackie! Helt tokig kväll med världens godaste vin (varm o kall som smakar äppelpaj!!),
En krogen runda på pluto som var kanon, massa kul folk, massa dans och massa skoj!
Sedan fick vi skjuts hem av fredrik, min tele paja och jag fick en ny Htc Wildfire S!! åå topppen!
Sov till 12 ungefär så vakna man upp hos ems, tog de lugnt och bara dega sedan blev de riktig gofika med rille!
Fredrik kom o skjutsa hem mig o nuu ska jag fixa med min nya tele, sova sen blire att hitta nå nå skoj med Ems! pUsss







(dagens shopping o gofika!)


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0