Helgen!


Glömde bort o blogga igår men var rätt så ovärt med tanke på att jag låg med 35 graders feber om de nu är feber när tempeln är så låg? Hmm... aja, låg bara i sängen sedan rörde jag mig till soffan istället och mamma fick servera allting. Laptop, tv, och någon som tar hand om en. Kunde inte mått bättre! Hahaa.. Låg till halv nio sedan blev jag piff och febern hade blivit bättre så åkte hem till Ems o hade tjejmyskväll med henne o Lisa, filmkikande, en vända till IcaMaxi och dunka dunka i bilen.
Idag blev de en långpromenix med min lilla vän simenutten och fick se den första huggormen för denna sommaren!!!
en långvända o handla en massa sedan en massa tvtittande. Skön söndag!

(Bättre sent än aldrig, bild på mina favvobruds från festen hos Krull som var riktigt skoj!)




Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0