Länsa citygross och hälsa på

Blev väckt av Grek som ringde och hade tänkt fråga om jag kunde skjutsa han till skolan. Haha, trodde de vart en dröm men när han sedan skrev förlåt så fick jag veta att de var verklighet i alla fall för jag var lagom lost när jag vakna vid 12 tiden. Blev upp o frulla och kika datan sedan har jag faktiskt vart så duktigt och städat en massa i mitt rum o även racat runt med dammsugarn i halva huset! Duktig tjejde där så baka jag även en äppelkaka till mamma o pappa och själv ska jag moffa i mig ben&jerrys med grädde o kolasås nu innan maten. Efterrätt ska vara efter men i min värd är efter före!
Efter de blire och ratta in till citygross o länsa dom på lösgodis sedan möta ems på stan och så ska vi äntligen hälsa på Smurfarna haha! :D pussss



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0