R.i.p Snubben!

Efter en toppen kväll med ems o smurfarna så fick man ändå somna med en blöt kudde och tårar som spruta... Snubben "Bosse" Strandberg är nu död... Han hade tydligen blivit påkörd och grannen hade hittat honom helt tillplattad vid vägkanten. Känns så kjonstigt i mig men jag hoppas du har det bra där uppe trots att vi alla kommer sakna dig och de kommer bli tomt utan dig. R.i.p Snubben!

Idag sov jag till halv tolv sedan blev det upp och frulla, baka chokladbollar sedan fick jag sällskap så humöret gick upp lite. Vi tog en runda på donken sedan blev de att kika lite tv osv. Kanal 6 är nog den bästaste kanal man kan ha plus att den alltid finns! Älskart, simpson, familyguy, 2½män, how i meet youre mother och så film varje kväll! Bänkad framför tv:n med chips och dipp. Sedan måste jag försöka somna tidigt för imorgon klockan 10 ska jag vara i stan på anställningsinterdjuv!

(stekarbild från bion bjuds de på!)

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0