Snygghand!

usch hade en hem arbetsdag igår och fick maz 2 timmars sömn så var helt lost. Hem och dö en stund sedan blev de dusch, käk o fix så åkte jag in med syrran till västerås o träffa Linda, Garpen o Mathias. Chilla hos garpen till halv tiolv sedan skjutsa dom hem mig eftersom de blev work idag med som gick riktigt bra till ca kvart över tolv. Då klämde jag handen emellan maskinen när luckan skulle ner eftersom den fastnat sedan lyckades den plötsligt funka precis när jag tog i och tryckte nedåt... Jippi, en tejpad hand, 40 min under iskallt vatten och sedan bara en massa snack tills vi sluta. Bra arbetsdag och med tanke på allt illamående, huvudvärk o svimmande så blev de hem o sova en stund. Känner mig skum men går säkert över snart. Ska iväg till Linda o fixa mig sedan blire vidare o förfesta hos Garpen sedan utgång på Pluto med lite ladies om jag mår bra, blir hem till Linda först i vilket fall! hejs

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0