Time for work!

Riktigt sjuk igå¨r med feber, snorigaste näsan o en halvtappad röst så det blev då inge umgås med linda o inte en fika på stan med ems o nea. Lagom tråkigt de... Men men, fick i alla fall ta de lugnt hela förmiddan sedan åkte jag o mamma iväg och handla lite. Färga om 3 tunnikor och bara en blev svart så dom andra ska slängas.. Wiiho, men värt ett försök i alla fall! Tog de lugnt hela kvällen och gotta till kvällsmaten med hemmagjord pizza, pizzasallad o beasås så klart! Sen titta även Simon förbi en stund.
Sov sov sov sedan kom mamma och väckte mig sådär tio över 5, time för work!
Var seg ända fram till lunch sedan blev de mycket snack och sista timmarna rullade på och så när jag väl sluta fick de bli en sväng in på coop och köpa godis och moffa i sig så nu är jag pigg som en tok! i alla fall någon timme haha..
Aja får se vad som händer idag, chansar på att de mest blir o ta de lugnt, steka pannkizar och kanske kika Bad techer! Work imorn med sedan blire långhelg tills tisda och då blire kvällsvecka till freda! Just ja, är även väldigt glad, fick schema för semptember som blir som ett 70% jobb + att jag hade goda chanser att få anställning fick jag höra! HÅLLER TUMMARNA OCH TÅRNA!
pussss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0