Toppen folk och toppen shopping!

Hade en kanon kul kväll igår med för fest hos Nadja med Linda, Nadja, Emelie och Jaculin sedan drog vi pch mötte upp Janina och körde en utgång på Pluto! Träffa en mycket välbekanta människor och kvällen bestod till 95% av dans så fötterna var lite trötta när jag kom hem. Blev att ligga och chatta runt på fb till 5 o sedan sova till ett. Då blev de frulle sedan sova vidare till kvart över två. Då skulle jag hänga med mamma och h'mta syrran. Handla lite smått o gott och jag fick med mig nya Mystofflor och en bävermössa! Riktigt nöjd tjej över denna helg, umgåtts med toppen folk och lyckad shopping!
Kvällen avslutas med pizza o filmmys med familjen och datorn tills jag somnar! Kram

(bilds från igår, hos nadja!)






(Påväg till pluto eller nått sånt^^)

(På pluto!)



(dåligbild men i alla fall, skinjacka, "bävermössa", Långkoffta, Stickad tunnika o mystofflor)


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0