Välförtjänt!

Så var det äntligen fredag och taggar för den sista kvällen på jobbet för denna vecka! Känns riktigt skönt och när jag nyligen gick upp fick jag även en glad överraskning som låg på bordet. Först lönespess som kommer settas in den 26, massa massa massa pengar då så de blir en regälshopping! fast ska i och för sig till erikslund shoppingen redan imorn men då gör det inte så mycket om jag handlar lite extra bara de finns lite pengar kvar på kontot. Men men, den andra överraskningen var att mammsen hade köpt smycken till mig och så ett litet sött kort som hon skrivit världens bästa dotter på! Riktigt glad tjej nu och hoppas de blir en bra fredag, ska bara ta de lugnt sen när jag sluta, antagligen gos med familjen eller hos någon vän. Nu känner jag mig verkligen värd helgen med en hel veckas jobb plus 3 kvällar då man kriga till 00:00!
Pussss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0