Växer aldrig upp

Ååå vilken damp jag har på min hosta.. Ännu värre är näsan och värst av allt är att de är flugor i rummet som gör det ännu svårare att sova! En riktigt trött tjej idag som gav upp vid elva med att ens försöka sova och gick upp istället. Tvätta ur hårinpckningen, äta frukost och sedan fixa matlåda tills ikväll och imorn. Hemmagjorda köttbullar, brunsås, potatis och lingonsylt och kunde då inte låta bli att stoppa i mig några köttbullar med lite sås på. Mumsmat och riktig barnmat, något jag aldrig kommer växa ifrån haha.
Ne nu äre dags att klä på sig sedan fara till jobbet! Skippa anställnings interdjuvn i nykvarn eftersom jag inte mår speciellt bra så kanske ett stort misstag eller så fortsätter livet och jobbet på posten! Pusss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0