Vip och gratis alkohol!

Glömt bort o blogga men haft fullt denna helg. Fredags blev de förkrök hos danne på råby med han, ems, hink o rille sedan skulle vi till pocoloco o fira jeppe då men va så grymt lång kö så alla skulle dra till pluto iställe så jag o ems drog dit och kvällen blev toppen sedan kom syrran o hämta mig och ja fick sova där. Vakna sedan upp ensam och hade lägenheten för mig själv. UNDERBART!!!
Gick upp och åt, seda framför tvn, fixa mig och drog ner till stan o träffa Linda. Sedan gick jag tillbaka till lägenheten igen och halv sov en stund eftersom ja var sliten efter fredagen. Men men, lLinda ville ut på krogen så ja fixa om mig, andreas kom o umgicks lite sedan skjutsa mig till henne. Blev dricka o massa skoj sedan ner o möta ems, linnea, degen, danne o hink på kulturnatten o va där enstund sedan kom Emelie och nadja så drog vi ladies till Pluto och shaize vilken toppenkväll! Träffa en finne som sett mig gå från stan, snacka lite med mig när man betala sedan kom han o hämta upp mig på dansgolve o bjöd med mig o Linda upp till över terrasen. Var awesome! Stora skålar med is och dricka så jkag hinka i mig minst 6 cider o lite groggar sedan var man lost och de var party!
Usch va inte alls kul att vakna idag och hade så ont i skallen så ja inte ens kunde somna om igen.. De är då inte bra med gratis alkohol sådär så man bara får ta!
Aja, idag har det vart gosemode i sängen hela dagen sedan nu på eftermiddan åkte jag o handla lite och köpt blommor till min underbara mamma för hon är så söt! hihi, men ne nu ska jag snart käka pizza sedan blire vidare i gosemode och tagga för en veckas kvällsjobb med troligen en massa övertid. wiiho!




Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0